Hjem » Et vellykket møde giver dig branding

Et vellykket møde giver dig branding

– opskriften på hvordan du undgår det modsatte

sad smiley Du er arrangør af et seminar, som imødeses med spænding af målgruppen. Men der kommer intet op på lærredet ved den første præsentation, tidsplanen skrider, deltagerne når ikke at få kaffe, fordi pausen bliver for kort, og de keder sig fordi et – alt for langt – indlæg handler om noget andet end det, der står på dagsordenen. Du stresser og sveder, folk er sure, det ligner et mareridt – og det hele falder tilbage på dig.

glad smileyEt velfungerende, inspirerende møde, hvor du tager hånd om de uforudsete ting, der opstår undervejs. Deltagerne er entusiastiske, de lytter, spørger, netværker og takker dig, når de går hjem. Mødet har givet dem det forventede udbytte – og de vil fremover forbinde dit navn med kvalitet – med noget positivt og professionelt.

hook-4-973531-mDet er ikke så svært at brande sig via et velafviklet møde. Hvis ellers indholdet er i orden, ligger der kun én kritisk forhindring mellem dig og en glad smiley, nemlig selve afviklingen af mødet. Den kan du eliminere via “De 15 kroge”, som du kan hænge din planlægning op på – hent den gratis her i pdf.

God fornøjelse!

Print Friendly, PDF & Email